041115

Publicerat: 2010-11-12 Kl: 19:28:36 | I kategori: Allmänt
Tiden(åren) har gått otroligt fort. Kan inte fatta det själv att vi är uppe i 6 år! Sex år!! Helt galet! Vi har fantastiska minnen tillsammans. Jag kan inte beskriva i ord hur mycket jag älskar honom! Jag älskar P så fruktansvärt mycket! :) Han är en underbar människa och jag är glad att jag har honom!! :) Vi är så lyckliga tillsammans! :)

På måndag har vi varit tillsammans i 6 år! Eftersom jag åker på utbildning på söndag så firar vi det idag istället. Vi har bokat bord på Jops kl 20.00! :) På Jops har vi en mumsig favoritis rätt och den ska avnjuuutas IKVÄLL! Mums!

Trevlig kväll allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Stort grattis till er! =)

2010-11-12 @ 20:09:54
Postat av: Fotograf Jeanette Lindvall

stort grattis till er :) !

2010-11-12 @ 22:33:58
URL: http://phokuseramera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0