Mitt i veckan

Publicerat: 2010-05-06 Kl: 21:43:34 | I kategori: Allmänt

Shopping med Natalie och lilla Eleanor idag! Brukar sällan lägga upp bilder på allt nytt jag köper, men ikväll tänkte jag göra det! :)


Vit tunika-cubus, turkos halsduk-gina tricot


Rosa tunika-cubus


Reafynd från gina tricot.


Svart bikini- H&M.

Precis när jag var på väg från birsta ringer P och frågar om jag är kvar i birsta. Han, Magdalena och Petter skulle komma ut och äta mat på IKEA, så för mig blev det en fika eftersom jag var rätt mätt från lunchen! Jag köpte tyget till kuddarna också. Men tänkte även beställa tyg från katalogen jag kikade i häromveckan.



P kom precis hem från träningen nu och vi ska kolla på senaste programmen av Arga snickaren och Fuskbyggarna! Tycker det är intressant, samtidigt som det är så tragiskt! Sen blir det nog sängen. Vi är ledig imorgon också, superskönt!! P har bortamatch i Ljungaverk på kvällen. Man får åka med lagbussen om man vill kolla på matchen imorgon, haha.. inte dåligt! ;) Jag och Viktoria tänkte nog ta med oss middag & filt och följa med och se matchen, men.. bara om de är finväder!! ;) Annars gör vi något annat! :)


Nu blir det lite kvällsfika framför arga snickaren. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0