Mammas dag!

Publicerat: 2010-05-30 Kl: 21:32:30 | I kategori: Allmänt
Idag är det ju morsdag, och självklart har jag och P firat våra fina mammor! :) Direkt när jag jobbat klart mitt 26h arbetspass så blev det en sväng till P's familj. Grillning och marängtårta serverades. Det vart kanonväder så vi satt ute på verandan och njööt middagen! Senare på kvällskvisten åkte vi ut till Söråker för att fira min mammsen. Mormor och morfar kom också bort, så det vart hela familjen + Mormor & Morfar. Jätte kul och trevligt! :) Där bjöds det på ännu mer gosaker. Två olika sorters tårtor samt gobitar & kakor. Vi satt även där på verandan och fikade och sedan blev det några studs på studsmatta. Maximilian, Elin och Pontus hann även med lite fotboll innan vi åkte hem! :) Kanon dag!


Mamma och Elin ikväll! :)


Köpte likadana Morsdagspresenter till våra underbara mammor. Låda för servetter, bullfat och glad sommar skylt! Allt i samma stil! :)


Nu sitter faktiskt min underbara sambo och pluggar i köket sedan några minuter, så det är väll bäst att jag också tar tag i det då. Vill ju inte vara sämre! ;) Tenta på fredag, så ska sitta med plugg varje dag fram tills dess! Inte såå himla roligt, men ett måste. På fredag är det ju SOMMARLOV! :)

Underbart Underbart Underbart!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0