Ibland händer det som inte får hända..

Publicerat: 2010-05-07 Kl: 14:46:18 | I kategori: Allmänt
Jag har en jätte glad pojkvän just nu! Han är superglad. NOT! Han hade ställt ett par skruvdobbs fotbollsskor i en ihop knyten påse på balkongen bredvid två påsar med färgburkar som skulle slängas. Jag tog med mig rubbet och slängde det för tre veckor sedan. Nu tre veckor senare söker han skorna inför matchen, ooooops!! Hmmmm... 1500 kr åt skogen.... Jag försöker göra han glad genom att säga att han har fyra andra fotbollsskor som han kan använda, som han använder på träningarna. Men det duger inte.. det måste tydligen vara skruvdobbar ikväll.... Jag ser att han sitter och sneglar på mig nu och skrattar... Hur löser man det här.....?


Åka ut på STADIUM i Birsta säger han...
Kommentarer
Postat av: natalie

Ooops! Inge roligt hörru du.. Hoppas det löst sig eller gör det ;p

2010-05-07 @ 17:55:00
URL: http://jennynatalie.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag tycker det är lustigt, det gick ju bra endå på matchen ;)

2010-05-08 @ 16:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0