Dyker ner i psykiatrin

Publicerat: 2010-05-23 Kl: 14:08:43 | I kategori: Allmänt
Var pigg och allert då klockan ringde 6.00 imorse. Jag trodde att det var skola, men när jag tre minuter senare förstod att det var Söndag och att P skulle iväg och jobba, så njöööt jag vidare i sängen. Jag har hunnit tagit en promenad, städat och nu sitter jag med en massa psykiatriböcker framför mig. Jag tänkte försöka svara på alla frågor som jag är tilldelad att svara på, innan klockan fem. Då slutar P och då ska vi åka ut mot Timrå, han ska på massage för foten, benet och sen ska vi åka ut till Söråker och hälsa på en sväng! :)

Snart soooommmarlov, skööööönt!!!!!! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0