Vårsol

Publicerat: 2010-03-12 Kl: 11:34:13 | I kategori: Allmänt
Vilket kanon väder!! 17,2 grader på balkongen och solen skiner för fullt! Äntligen är våren på väg!

Idag är både jag och P praktiklediga och ska jobba! :)
Jag ska jobba ett 24h pass från idag till imorgon och P ska jobba ett kvällspass på psyk på sjukhuset.

P har precis åkt och handlat för helgen och jag ska börja göra mig klar för jobbet. Imorgon vankas det lagfest för grabbarna, så jag och viktoria tänkte försöka hitta på något.. Vad vet vi inte än! ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Riktigt härligt väder idag! :-) Synd att jag jobbar natt hela helgen, annars hade jag bjudit hem er på lite vin ;-) Hoppas ni hittar på nå skoj.

2010-03-12 @ 14:20:27
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0