Sjukling

Publicerat: 2010-03-07 Kl: 00:15:37 | I kategori: Allmänt
Har gått och blivit dunder förkyld!! Som tur är har jag underbara arbetskamrater som sa till mig att gå hem  tidigare idag.. Tack snälla ni! :) Det blev alltså en lördagkväll framför tvn för vår del ikväll. Mitt hjärta åkte och köpte lite gott till kvällen, kom hem med två påsar med massa gott i.. Äter dock inte allt gott ikväll! ;) Jag vill inte vara sjuuuk!! Avskyr! Tur jag har en underbar sambo här hemma som sköter om mig lite nu när varken orken eller humöret är på topp! :) Nu 1g Alvedon, sen sängen! Kanske är jag superpigg imorgon!! Drömmma får man...

Måste ju ha ork till att skriva uppsatsen imorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0