SOLIGT

Publicerat: 2010-03-17 Kl: 11:37:45 | I kategori: Allmänt
Solen skiner för fullt så nu efter lite tvättning och städning ska jag ta mig ut i det härliga vädret! Klockan 13.15 ska jag befinna mig uppe på sjukhuset för att ha omvårdnadshanledning med gruppen! Handledningen brukar hålla på till ca 15. Vi brukar prata lite om allt möjligt, dock har jag inget särskillt att ta upp denna gång..
Men jag kanske kommer på något sen! :) P åker med mig när min handledning är slut, han jobbar hela dagen idag. Först praktiken på sjukhuset till 15 sen har han tagit på sig jobb på RPK i Nacksta direkt efter!

Ikväll är jag sugen på Birsta, så det är inte helt omöjligt att jag tar en sväng dit! ;)

Ha en underbar dag! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0