BLIR EN SISTA MINUTEN PÅ ONSDAG! :D

Publicerat: 2010-06-07 Kl: 11:55:46 | I kategori: Resor
Vet ni vad jag och P gör om två dagar?

Vi drar utomlands! ;-) Vi har bokat en sista minuten resa till Turkiet. Om två dagar, på onsdag bär det av och vi blir borta en vecka! :D

Vi åker ospecifiserat. Så det blir en överaskning vart vi hamnar.. Vilken ort och vilket hotell.. :) Det här är inte likt mig, jag brukar ALLTID har framförhållning! Jag brukar inte kunna slappna av om inte allt är planerat i god tid, framförallt när det handlar om resor.. Framförhållningsmänniska som jag är! ;) Men faktiskt, så känns det sååå jäkla spännande och roligt att bara åka iväg såhär spontant! :D Jag & P har åkt på många utomlandsresor tillsammans och vi verkligen njuuuter av att resa! Vi har dock aldrig åkt såhär spontant! :) Vi har varit i turkiet förrut tillsammans så vi får väll se om vi hamnar i Alanya även denna gång eller om vi hamnar på någon ny ort som vi inte besökt tidigare. Det spelar absolut ingen roll, kan vara skönt att komma till ett ställe där man varit förrut, men samtidigt spännande att komma på något nytt! ;) Blir som sagt en överaskning! :) 


Ibland är det jäkligt skönt att bara göra något sånt här spontant!! :D Ska bli superskönt!!
Kommentarer
Postat av: Erika

Vad roligt med lite spontant resande! Hoppas ni får en toppenresa :)

2010-06-07 @ 14:04:51
URL: http://dumman.blogg.se/
Postat av: Ida M

Men vad avensjuk jag blir på er! Ni gör helt rätt som åker iväg! Starkt av Ponta att åka mitt i fotbolls säsongen!;) Glömde säga sist vi sågs att jag fick jobbet i Norge! Problemet att jag inte hittar något bra boende i Oslo! Panik! Ha en fin resa tillsammans! Måste ses när du kommer hem, om jag inte åkt till Oslo! Hälsa med dig!

2010-06-07 @ 14:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0