2 dagar med syster E! :)

Publicerat: 2010-06-30 Kl: 01:04:14 | I kategori: Allmänt
Igår efter att jag jobbat klart kom Elin till oss! På kvällskvisten åkte P och jobbade natt och jag & Elin cyklade till affären, hade hemmaspa och myste på. Somnade typ vid 01.30! En riktig mysig tjejkväll hade vi! Imorse tog vi sovmorgon till halv tio, sedan medan P sov tog vi en promenad in till stan, strosade runt och shoppade lite! Sedan mötte vi upp P på eftermiddagen då han vaknat igen, jag & Elin tog en shoppingpaus och P bjöd på glass ute i solen! P shoppade loss på Carlings innan han vandrade hemåt igen. Jag och Elin strosade vidare på stan, fyndade yttligare lite saker! Sedan blev det snävt med tid så vi köpte med oss pizza hem till middag och strax därefter åkte vi iväg till Ljustorp där vi varit ikväll. P har haft fotbollsmatch! Dem vann igen, 3-2! :) P gjorde två ass! :) Jag, Elin & Victoria var där redan vid samlingstid. Sedan kom Mamma, Henke, Linnea, Sebbe, Maximilian, Morfar & Farfar och hejade också! :) En perfekt dag har det varit! :)

Det har varit jätte roligt att haft Elin här! Vi har haft det supermysigt! :) Vi tänkte göra om det om 1½ vecka, då är jag låååångledig.. :) P åkte direkt och jobbade efter matchen ikväll och jag ska jobba imorgon, i 24h! :) Så det är nog bäst att jag kryper ner nu så man kommer upp imorgon! :)

Godnatt! :)



Hårinpackning & ansiktsmask på!

Fotboll ikväll:





Min käraste P Melander i grön 4 :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0