Vecka 30 är här!

Publicerat: 2010-07-27 Kl: 17:14:42 | I kategori: Allmänt
Vecka 30 har precis börjat och jag har nu jobbat ett 24timmars arbetspass! Vecka 30 är den veckan då dem flesta på mitt jobb önskat semester. Detta betyder att jag ska jobba mycket i veckan. mån-tis, ons-tor, fre-lör & sön-mån. Nu tror ni säkert att jag inte kommer ha nån ledighet & fritid i veckan, men.. när man jobbar 24h pass så är man även ledig i 24 timmar mellan passen så jag får väldigt mycket ledighet ändå! :) Så det är toppen, då hinner man vila och återhämta sig!

Mitt hjärta kom och hämtade mig ute i Timrå på jobbet nu på eftermiddagen. NU ligger vi båda två helt utslagna i soffan, vi båda är trötta efter dagens jobb. Mat har vi fått i oss, och snart har P träning och för mig blir det en Bellaträff!

Nu vet ni vad jag gör iveckan! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0