Trevlig lördagkväll!

Publicerat: 2010-07-31 Kl: 23:52:51 | I kategori: Allmänt
Vi bjöd hit Glenn och Johanna på en trevlig lördagsmiddag idag! :) Jätte trevligt! Vi satt till en början inne och åt varmrätten men sedan förflyttade vi oss ut på balkongen och åt den klassiska och goda efterrätten marängswiss! ;) 19,0 grader ute ikväll, så det var ett perfekt "sitta på balkongenväder" :) Så skönt att kunna sitta ute på balkongen sent på kvällen utan att behöva frysa! :) Nu har dem nyss åkt hemåt och P är på väg att krypa ner snart. Han jobbar heldag imorgon, och två dagar till! Själv tar jag en sovmorgon imorgon, börjar jobba på eftermiddagen så jag ska unna mig en häärlig sovmorgon först!

Jag måste ju också visa er här i bloggen vilken fin present vi fick av Glenn och Johanna ikväll.. :) En jätte fin kruka med växter & dekoration i, samt ett paket choklad. Blomman har fått en plats mitt på vardagsrumsbordet, vart PERFEKT! Tack så hemskt mycket åter igen! :)





Kommentarer
Postat av: Johanna Palmquist

Det är vi som ska tacka!, TACK återigen för en trevlig kväll med god middag och trevligt sälskap! Kramar

2010-08-01 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0