Nya kuddar i vårt hem! :)

Publicerat: 2010-07-24 Kl: 11:13:46 | I kategori: Allmänt

Den senaste tiden har jag köpt masssor med kuddar/kuddfodral! I stockholm köpte jag bland annat två superfina kuddar på Hemtex. Sedan blev det ett besök på H&M´s Homebutik också. Storrea visade det sig vara! Där fyndade jag yttligare 3 kuddar och 6 kuddfodral och lite annat smått och gott! Jag har inte alla kuddar framme nu, utan jag tänkte variera lite och ta fram eftersom.. ;) Köpte lite olika färger så det blir kul att variera lite.

Nu ska jag göra mig klar för dagen!
Trevlig lördag!











Sängens alla kuddar just nu! :)


Köpte två svarta spets tygkorgar för 40 kr samt två förpackningar i snyggt leopardmönster. Perfekt att ha hårnålar och smycken i! :)


Lite av det andra.. :)

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Tjusiga kuddfodral! Blev jättefint de där! :)

2010-07-24 @ 12:18:28
URL: http://svenskk.se/
Postat av: Sara

Vad fint :-)Jag har aldrig handlat från H&M HOME, hur är kvalite´n ? Vart ligger deras affär i STHLM ? Vi åker ner på söndag så det kanske får bli ett besök dit. Kram

2010-07-25 @ 11:41:25
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0