Jordgubbsmums & långledigt!

Publicerat: 2010-07-06 Kl: 20:14:37 | I kategori: Allmänt
Nu är jag låångledig! Wihiio! :) Idag tog P sen rast för att kunna hämta mig på jobbet klockan tre, söthjärtat mitt! :) Jätte snällt! Tog en glass i solen och sedan blev det jobb för honom igen! :) Nu ska jag strax åka och hämta honom. Han har haft ett dunderpass, ett kvällspass 9.45-21! :) Vi tänkte ta en sväng på Gatufesten ikväll! Det verkar som om att vi är några som ska dit ikväll! Kul! :) Jag tänkte bjuda mitt hjärta på Langos, blir ju bara på gatufesten man äter det så det är väll dags för en langos ikväll dårå!! ;) Det blir dock väldigt lungt och inte allt för sent då P börjar jobba klockan sju imorgonbitti igen. Han har en riktig mördarvecka! Men.. får se det positivt! Det blir fina pengar! :) Som det ser ut nu blir det gatufesten för oss ikväll, imorgon & eventuellt på torsdag! :)

Har köpt hem två förpackningar med Svenska jordgubbar idag också.. Muuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0