inga from Sweden

Publicerat: 2010-07-27 Kl: 21:29:16 | I kategori: Allmänt
Jag har länge varit sugen på ett par inga from Sweden skor, men har tyckt att dem varit för dyr, kostar 799 kr. Men idag när jag och Bella var på Birsta så hittade Bella ETT par inga from Sweden på rea, i storlek 37 så jag slog till. Det var inget kanonpris nu heller egentligen men eftersom jag velat haft dem ett tag så slog jag till ändå.. :) Tydligen så var det de sista paret i svart, så därför hade dem satt ner priset lite. Dem bruna som jag varit väldigt sugen på har fortfarande sitt pris, 799 kr. Så jag är mer än nöööjd faktiskt! :) 

Nu har mitt hjärta kommit hem från träning. Jag och Bella har varit och strosat runt på Birsta ikväll, tagit en fika och pratat strunt! :)

Nu blir det vattenmelon på balkongen innan det är dags att krypa ner.. :)





Kommentarer
Postat av: Linnea

SÅÅÅ FINA!! =)

2010-07-27 @ 23:06:59
Postat av: Mamma

AVIS!! Kram :)

2010-07-28 @ 08:41:54
Postat av: Sara

Helt underbara skor. Mina röda har jag på jobbet & jag har aldrig haft skönare skor att just jobba i :-)

2010-07-28 @ 12:16:14
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv: Hej! Ja, de är söta och de roliga är att man kan ha ett kort ovanför varje krok, då hjärtarna består av dubbla trådar! Jag köpte hängaren på Drömrum i Solbacka faktiskt! Nära och bra! :)

2010-07-28 @ 21:41:33
URL: http://rebeccasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0