Det doftar såå gott i vårt hem! :)

Publicerat: 2010-07-23 Kl: 00:47:04 | I kategori: Allmänt
Idag kom P och hämtade mig på jobbet i Timrå på sin lunchrast, verkligen super snällt!! :) Skjusade in honom till stan på jobbet igen, sedan åkte jag ut mot Timrå igen, vidare mot Söråker. Blev tacos till middag och sedan bar det iväg mot Birsta med mammsen, Linnea, Elin & Sebbe. När vi kom tillbaka igen åkte jag vidare och hälsade på mormor & morfar och farmor & farfar! Klockan gasade iväg rejält och klockan nio hämtade jag upp P på jobbet! Har haft en kanondag med mycket syskonkärlek! Nu på kvällskvisten åkte vi båda ut till Timrå igen. P skulle hämta en kamera hos sina föräldrar och där blev vi bjuden på ännu mer fika. Jag har ätit och fikat massa gott idag. Det brukar lätt bli så då man åker varvet runt till alla släktingar! ;)

Imorgon åker Pontus iväg på träningsläger över helgen! Jag jobbar i helgen, 24timmars mellan lör-sön. :) Det surras om en utgång imorgonkväll, men frågan är om jag orkar det då jag ska upp och jobba på lördag! Hhum!

Rosor, jordgubbar, doftande ljus och hårvax till P är de senaste inköpen! 
White musk ljusen luktar såå gott här hemma! :) Underbart!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0