Vill tillbaka!

Publicerat: 2010-01-30 Kl: 22:22:29 | I kategori: Resor
P jobbar natt på RPK och jag sitter och kollar på alla bilder vi knäppte i thailand på tvn...

Jag längtar tillbaka!!! :)

Vi måste sätta oss ner framöver och välja ut 600 bilder för framkallning. Köpte två album i Thai som vi ska sätta bilderna i! :) Köpa album är ett måste då jag åker utomlands, det är så roligt att sitta och bläddra i dem sedan! :)

Nu ska jag kolla klart på bilderna och sen krypa ner framför nån film! :)
Godnatt!






Kommentarer
Postat av: Sara

Fina bilder!! :) Hoppas det gar bra pa praktiken for dig. Jag tanker pa dig ska du veta :)

2010-02-04 @ 12:06:41
URL: http://sarasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0