HELG! :)

Publicerat: 2010-01-29 Kl: 00:18:19 | I kategori: Allmänt

Långhelg från praktiken! Ska bli jätte skönt! Imorgon börjar jag jobba klockan 13 i ett dygn och det ska verkligen bli super kul eftersom det vara ett tag sedan.. I Februari och två månader framåt ska jag jobba ca 13h i veckan! :) Då är allt som vanligt igen, jag trivs så fantastiskt bra och ser fram emot att åka på jobbet JÄMT! :) Det är så himla roligt, och jag längtar såå till morgondagen!! :)

Har precis kommit hem nu, P har varit och tränat fotboll och jag åkte och hälsade på Isabelle! :) Hon hade hittat två kort på henne och mig då vi var småttingar på nått år bara. Så himla söta var vi! :)

Tänkte krypa ner nu, försöker få med mig P men han sitter och håller på med en massa tränarpapper. Han ska på nån yttligare tränarkurs ihelgen så han förbereder sig genom att kolla igenom föregående kursinnehåll.. :) Nä.. Nu tror jag han är på väg att slå igen pärmen...

Imorgon blir det sovmorgon! :)
Godnatt! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Du behöver inte godkänna denhär kommentaren Emelie :-) Mona är väldigt speciell, öppen, rak & väldigt hård. Jag bröt ihop nästan varenda dag. Mona kan gyn ut & in. Är väldigt trött på sitt jobb, som du säkert märkt av :-) Det gäller att ta hon på rätt sätt, vilket såklart är svårt. Kom ihåg att du kan byta handledare om det inte känns bra, jag var påväg att göra det men blev aldrig av.

Det är DIN utbildning som du BETALAR för & den ska bli så bra som möjligt, kom ihåg det :-)

2010-01-29 @ 19:17:51
Postat av: Sara

Usch vad jag tycker synd om dig! :-( När jag gick med Mona var det många patienter som frågade mig hur jag stod ut att gå med henne... ;-) Mona är så trött på sitt jobb & eftersom att GYN har drabbats hårdast med alla nerdragningar så måste hon ju vara betydligt värre nu. Mona testade mig på många saker, det gäller att du klargör för henne vad du kan & inte kan & att hon MÅSTE visa dig hur man gör, du går i t4 & då kan hon inte räkna med att du kan allt...kom ihåg att det ALDRIG är dumt att fråga för mycket, snarare bättre, Även om Mona tycker det är jobbigt. Bara för att hon är LESS ska inte det gå ut över dig... Orkar du verkligen gå med hon i fyra veckor? finns det inte möjlighet för dig att gå med någon annan redan nu? Praktiken ska vara det roligaste under utbildningen, kom ihåg det!! :-) Annars får du komma till MAVA så ska jag ta hand om dig :-)



Om du nu måste gå med hon i 4 veckor så försök att fokusera på att lära dig så mycket som möjligt, umgås inte med henne mer än nödvändigt :-)

2010-01-30 @ 10:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0