Myskväll med syskonen!

Publicerat: 2010-01-23 Kl: 22:03:24 | I kategori: Allmänt
Idag har vi firat mina småsyskon som har fyllt år medan vi varit utomlands så vi har varit ute i Söråker hela dagen idag! Hälsade även på min faster m. familj där vi blev bjuden på god middag! :) Vi var även och hälsade på min mormor, morfar och farmor, farfar! :) Har varit jätte kul att ha träffat hela släkten idag! :D Vi tyckte att vi kunde ställa upp som barnvakt ikväll, så Elin och Maximilian följde med hem hit till oss och ska sova här! :) Alltid lika roligt och super mysigt!! Vi gjorde en lite skattjakt som vi brukar göra när Maximilian är hos oss, denna gång gick vi tio steg utanför porten till porten mitt emot, Olearys Bowlingen! Super roligt tyckte vi alla att det var att bowla! :) Lillgubben klarade dessutom av att kasta klotet riktigt, dukiga lillkille! Nu har vi sett Robinson och ätit smågotta, och nu har P precis gått och lagt Maximilian i sängen! Vi tänkte nu duka fram lite kex och så framför nyaste wallander, dödsängeln! :)

Hoppas ni alla får en lika trevlig kväll som oss! :)

Vill även gratulera Isabelle och Emil som varit tillsammans i 7 år nu!!! :)
GRATTTTTTIS!!! =D






Finaste Elin! :)


Lite wii spel innan vi gick till Bowlingen! :)
Kommentarer
Postat av: lillasyster elin

jätte rolig kväll ! =D

2010-01-24 @ 10:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0