Kvinnokliniken

Publicerat: 2010-01-21 Kl: 23:55:10 | I kategori: Allmänt
Idag har vi varit på KTC och kämpat oss igenom sex olika träningsstationer inför praktiken! :) Nu kan jag sätta kateter, sätta PVK, blanda infusioner som rinnande vatten.. Eller? ;)

JAG TOKLÄNGTAR TILL PRAKTIKEN!!! :)

Jag har inte skrivit vart jag ska göra praktik i åtta veckor med start på måndag.. Så tänkte göra det nu! ;)

Jag ska vara på kvinnokliniken, gyn- förlossningen! Jag ser fram emot dessa veckor! Det ska bli roligt :) Jag är säker på att jag kommer lära mig masssssor under dessa veckor! :) Det ska bli jätte spännande! Jag kommer dock inte skriva så mycket om praktiken i bloggen, mer än om det går bra eller ej! :P Vi har blivit informerade om att inte nämna för ingående om praktiken på internet så då tänker jag inte göra det heller.. Detta handlar förståss om tystnadsplikt, som är en självklarhet!



Imorgonkväll har jag bjudit hit gamla klassisar från gymnasiet. Vi har inte setts på länge så det ska verkligen bli jätte roligt och trevligt att få besök av ett gäng pratsugna tjejer!! ;)
Kommentarer
Postat av: Sara

Jag hade min T6 på den avdelning...i wish you luck!!

2010-01-22 @ 15:37:04
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Ann

Men gud så kul att du hamnade där! Blir säkert en underbar praktik! Lycka till:)

2010-01-24 @ 10:12:06
URL: http://lillanslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0