Söndagsfix

Publicerat: 2010-02-28 Kl: 23:26:16 | I kategori: Allmänt
Lite nytt och fint i hemmet..


Tuplaner till vardagsrummet! :)


Nytt randigt bäddset till sängen, nu nytvättade och ibäddade till natten!


Två nya ljuslyktor som jag ska köpa dekoration till i veckan! :)

Sista perioden i ishockeyfinalen pågår just nu och är alldeles strax slut. Olycksfågeln får vänta till nån annan kväll! :) P börjar 7.00 imorgonbitti, och jag börjar 14.30 så då tar P bilen imorgonbitti. Jag håller tummarna att det är fint väder imorgon så att jag kan ta en långpromis upp till sjukhuset, annars får jag ta bussen dit.. Som tur är behöver jag inte ta bussen hem i mörkret, P kommer och hämta mig, som vanligt! :) Min lilla underbaring!

Vilket jubel det vart här hemma nu då.. :P
Oavgjort i sista sekundrarna... spännande med förlängning!
Kommentarer
Postat av: sara

Aha...där ser man :-) Hälsa vickis nästan gång du träffar henne :-)

2010-03-01 @ 12:21:16
URL: http://sarasdiary.blogg.se/
Postat av: Ems

nyfiken på var det där snygga kuddarna kommer ifrån =) hör överkastet till?

2010-03-03 @ 09:02:59
URL: http://weloveems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0