shopping

Publicerat: 2010-02-16 Kl: 19:36:22 | I kategori: Allmänt
Igår efter praktiken tog jag en sväng till Timrå gårdsbutik och sen blev det Härnösand för att spana lite i affärer! :) Eftersom P jobbade kväll så passade det utmärkt för mig att ta en sväng, annars är bilen alltid bokad på kvällskvisten för träning. Hittade bland annat en stege och lite annat smått och gott som jag tänkte lägga in bilder på här nedan! :) Efter att jag varit i Härnösand stannade jag och hälsade på mormor och morfar, farmor och farfar i Söråker innan jag åkte vidare mot sjukhuset och hämtade P halv tio! Hann även med en storhandling till kylskåpet! :) Det vart en perfekt shopping och hälsapådag igår! :)

Nu ska jag ta en promenad bort till Hemköp, tänkte fixa några matlådor som vi sen kan frysa in och ta fram dem dagar vi jobbar sent och börjar tidigt dagen efter. Men en av kryddorna saknas, och den är ett MÅSTE i det jag ska göra. Bulgur, Kycklingfilé m. mumsig sås blir det iallafall! :) Och sen ska jag även göra en supergod stor sallad till morgondagen! :) Muuuma!

Trevlig kväll på er allihopa!










Kommentarer
Postat av: magda

guuuud vilken fin stege!! =)

2010-02-18 @ 09:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0