ser fram emot varendra praktikdag! :)

Publicerat: 2010-02-09 Kl: 16:33:22 | I kategori: Allmänt

Det är super spännande på praktiken och jag lär mig hur mycket som helst varje dag! Jag stormtrivs och tycker det är jätte roligt! :) Idag har jag satt flera nålar (PVK) utan handledning, och jag har lyckats sätta alla! Detta gjorde min dag idag!!!

Nu ska vi göra lite mat och sen ska vi åka ut på Birsta. P ska köpa nya skor som han bland annat kan ha imorgon! :) Själv måste jag testa kläderna ikväll som jag tänkt ha imorgon! :) Kanske bjuder på en outfit bild imorgon! ;P

Imorgon är det alltså Medelpads idrottsgala på Södra Berget!! :)
Ska bli så spännande! Min älsklingsälskling är en av de tre som är nominerad och som gått vidare till galan!!! Så himla roligt! :D



(Jag lovade att lägga ut bilder på presenterna! Det kommer!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0