Mitt livs första förlossning-ar(!)

Publicerat: 2010-02-01 Kl: 23:08:45 | I kategori: Allmänt

Nu har ett kvällspass swissat förbi och idag har jag varit på förlossningen och varit med på två förlossningar! Det var fantastiskt spännande!! :) Går nästan inte att beskriva i ord hur häftig denna upplevelse är! Jag kom på mig själv att jag stod och tröck på då barnmorskan ropade, "Ta i!! Bebisen är snart ute!! :)". Det är verkligen fascinerande att vi kvinnor kan föda barn! Såååå himla spännande var det! :)

Kommentarer
Postat av: natalie

Tack :) Har inte fått svar än men de är ute i Njurunda. Absolut, de tycker jag! Hur ha du det i veckan? Kämpigt kanske? Va spännande för dej med förlossning förresten ;) Bli du avskräckt? hehe! kram

2010-02-02 @ 18:37:35
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0