hjärtekväll med film!

Publicerat: 2010-02-14 Kl: 21:06:58 | I kategori: Allmänt



Praktiken forsätter imorgon, ända till på fredag! Då är det min första lediga dag på tio dagar! :D Jag lär mig massor just nu och det är jätte roligt!! Det är jag själv som lagt upp så att jag är där nästintill varje dag. Jag frågar om jag kan få gå med någon annan då min handledare är ledig, för det är alltid saker som jag vill vara med på. Undersökningar, biopsi osv. Jag tycker det är super intressant och jag vill lära mig massssssor! :) På Tisdag ska vi elever få gå på en utbildning i hot och våld som avdelningen fixat! Ska bli spännande! :) Tänkte också se till att få vara med på en leverbiopsi på mottagningen! :) Jag har alltså en häändelserik vecka framför mig!!!! :)


NU: Filmtajm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0