1 år äldre

Publicerat: 2010-02-05 Kl: 21:13:54 | I kategori: Allmänt
Ett år äldre idag och ompysslad till 1000! Redan imorse när jag klev upp halv sex så var P uppe med tuppen och fixade frukost och presenter, även fast att han var ledig! :) Jag fick två jätte fina underklädsset samt två fina blommor till fönstren! Inte nog med det så fick jag en trerätters på restaurang som vi ska ta framöver! :)

Har varit på praktiken hela dagen. Har varit jätte roligt! :) Det känns bara såå rätt! Har varit med på en TTE och en TEE idag! Det är två väldigt intressanta röntgenundersökningar av hjärtat, där man kan se hjärtats funktion väldigt tydligt! :)

När jag kom hem från sjukhuset och öppnade dörren så står P och gräddar kakor i köket. Två sorter desutom! Dem vart supergooda! :) Lyxade till med en middag ute idag också! Det är bra att fylla år har jag märkt! :D

Har precis haft främmande! Jag har fått jätte fina presenter, som jag vill tacka än en gång för! :) Jag har bland annat fått pyjamas, tjocksockar, handdukar, ansiktsrengöring, vas, choklad, presentkort, pengar, lotter och massa fina blommor! :) Taaack än en gång!

Nu ska vi snart pysa över till Magdalena och Petter och dricka lite vin! :) Imorgonkväll kommer tjejerna m. respektive! :) Det ska bli jätte roligt! :)

Min dag har varit kanon! Tack för alla gratulationer! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0