Tisdag

Publicerat: 2010-12-14 Kl: 19:53:17 | I kategori: Allmänt

På förmiddagen skrev vi på projektplanen och på eftermiddagen blev det julklappshandling i Birsta. Vi har några julisar kvar att köpa, och dem tänkte vi köpa på torsdag & i helgen! :) Till middag blev det IKEA's julbord tillsammans med P's mamma och syster! :)

Imorgon ska vi försöka skriva klart projektplanen. Sedan på torsdag har vi metodövning i statistik och sist men INTE minst- Examinationsseminarium på fredag i Design. Sedan tar vi JULLOV! Fyyytusan vad det känns behövligt!

Jag har aldrig varit så omotiverad och less på att plugga som jag är nu! Ni förstår inte. Kursen är jätte tråkig och allt är bläää! Jag hoppas det vänder. Konstigt nog så verkar jag inte smittat av mig på P. Han verkar väldigt motiverad och laddad inför C-uppsatsen! Och tur är ju det!! :) Lite jullov så hoppas jag att motivationen är tillbaka sen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0