SPREJ HÅRSTUDIO

Publicerat: 2010-12-28 Kl: 11:40:00 | I kategori: Allmänt
Var in till Nina i början av Dec för att boka klipptid. Men hon hade fullproppat innan jul. Så.. Idag är det dags. Klipp och färg! :)

Inte nog med att jag fick en underbar parfym av P strax innan jul. Här är julklappen jag fick på julafton:


Han är en fantastisk sambo! Jag blir så full i skratt varenda julafton. Vi (mest jag) har pratat varje år om att vi inte bör köpa en allt för dyr julklapp till varandra, för att istället efter jul köpa en gemensam julklapp, men varje år är det samma visa. Han köper och köper.. Han är bara för go! Underbart go! :) Jag vart jätte glad eftersom jag tycker att det är så dyrt att gå till frisören! En riktig toppen julklapp! :) Nu kommer jag bli både snygg i håret och gå runt och dofta gott! ;) Tack hjärtat!!

Nu undrar ni kanske vad P fick av mig?

Eftersom P brukar låna min mössa så köpte jag en egen till honom i julklapp. En äkta skin & pälsmössa! Perfekt nu när det är (har varit) så kallt ute. Köpte den på en frilufsbutik så den ska tåla kyla och fjällväder bra! P vart jätte glad! och även jag, nu får jag ha min för mig själv! ;) Hihi!
  
Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej hopp! Vart köper du alla fina saker från SIA?

Mvh veronica

2010-12-28 @ 11:56:22
URL: http://vironica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0