Champions league för P

Publicerat: 2010-12-05 Kl: 20:35:00 | I kategori: Allmänt
Ikväll ger sig P iväg på en fotboll/grabbresa! :) Planet går tidigt imorgonbitti till England från Arlanda. Jag kommer sakna honom hur mycket som helst, men jag är jätte glad för hans skull att han får åka iväg och se två matcher han verkligen vill se! De är ju faktiskt hans tur att åka iväg nu, jag har ju varit iväg på två tjejresor! :)

Eftersom det är två champions league matcher så kommer jag kunna se matcherna via tv (viasat kanal 6 & 10) här hemma. Kan ju vara lite kul! :) På tisdag är det Manchester United - Valencia i Manchester, på onsdag Arsenal - Partizan Belgrad i London!



Nu ska jag pussa lite på mitt hjärta innan han åker! :)

I veckan ska det pluggas flitigt... Inte alls taggad för det! Men får tänka positivt... SNART ÄR ALLT PLUGGANDE ÖVER!! :) ÅÅååååh vad jag längtar dit! Samtidigt skrämmer det mig lite, tänk.. snart klar sjuksköterska..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0