Tidningsställ framtaget..

Publicerat: 2010-08-04 Kl: 16:48:24 | I kategori: Allmänt




Idag har vi varit på kalas i Timrå, precis hemkommen och snart ska P åka och träna innan det blir nattjobb för honom. Själv blir det en rensarkväll tror jag, eftersom det är så tråkigt väder ute idag så tänkte jag passa på att rensa lite. Jag/vi har börjat insett att vi skulle behöva bo större, allt som jag vill ha framme får inte plats och inte räcker garderoberna till heller. Borde jag stå över shopping ett tag eller borde vi skaffa större? Hhum! Ska göra ett rensar försök nu iallafall! :)

Kommentarer
Postat av: SVENSKK

Absolut, jag skriver så fort jag vet. Brukar åka dit varje måndag satt det ska jag nog komma ihåg! ;)

2010-08-04 @ 18:47:43
URL: http://svenskk.se/
Postat av: Erika - Mamma till Emeline

Tack så mycket!



Vilket fint tidningsställ!

2010-08-05 @ 22:47:06
URL: http://dumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0