Torsdag

Publicerat: 2010-08-19 Kl: 16:04:39 | I kategori: Allmänt
och snart är mina två lediga dagar förbi! :) Har hunnit gjort massa trevliga saker! :) Jobbar för fullt ihelgen. Fre-lör och sön-mån. :) Har endast tre arbetspass kvar innan skolan sätter igång! Jag är ledig tre dagar i slutet på nästa vecka och även P är ledig två dagar i slutet på den veckan, innan skolan börjar på måndagen så den helgen blir det återhämtning och ladda om batterierna! :) Sommaren har swischat förbi otroligt fort tycker jag! :) Tänk, vi börjar vårt sista år på sjuksköterskeutbildningen nu! Tiden har gått sjukt fort!! :) Kan inte fatta det själv... Tiden har verkligen spurtat iväg!

Idag blev det först sovmorgon och sedan har jag och P tagit en 70 minuters promenad. Superskönt! När vi kom hem låg nyaste veckorevyn på dörrmattan. Blir perfekt läsning nu innan middagen som P håller på med! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0