:)

Publicerat: 2010-08-22 Kl: 10:46:14 | I kategori: Allmänt

Gick av arbetspasset vid kl. 15 igår. Sedan blev det fotboll i Ånge, och sedan på kvällskvisten blev det en lugn hemmakväll tillsammans med Emelie. Grabbarna gick ut och var här hemma hos oss först igår, och vi tog det bara lungt och umgicks hemma hos Emelie! :) Supertrevligt!! Hann inte busa med Leah något igår eftersom hon redan hade somnat då jag kom. :) 

Idag ska vi på Selångermarknad med Johan, Emelie och Leah kl ett. Jag börjar sedan jobba kl 15.45! :) Var även in på marknaden en sväng igår med jobbet. Mktmkt folk, men trevligt. Igår kom jag hem med renkorvar och idag ska jag köpa 14 par strumpor! Kan nog bli en langos till lunch idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0