Balkongfix

Publicerat: 2010-04-29 Kl: 17:49:32 | I kategori: Allmänt
Idag har P suttit och förberett inför ett fotbollsmöte som han ska på ikväll. Det var meningen att vi skulle åka och köpa utemöbler efter att han skrivit ner allt, men hela dagen har gått åt till att fixa inför mötet så jag passade på att följa med Magdalena och Madde till Birsta istället. En cesarsallad på IKEA och sen blev det shopping till balkongen. Utemöbler, blommor och en trälåda att ha blommorna i. Trälådan m. blommorna ska stå på balkongen sedan! Nästa helg ska morfar & P bygga trall till balkongen. Jag har även beställt en "soffa" till balkongen. Det är roligt att pyssla och få fint. Min uppgift i det hela blir att beskriva hur soffan ska se ut samt sy kuddar.

Jag och svärmor har skickat efter lite tygprover, så syprojektet har faktiskt redan börjat.. ;)

Här är trälådan m. blommorna i! :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Låter och ser jättefint ut!

Måste få komma o hälsa på snart..=)

Kram!

2010-04-29 @ 22:04:40
Postat av: Nikita

fin låda.. är den från boom2

jag köpte en liknande igår där fast med handtag på sidorna, var ju så himla bra pris :D



2010-05-01 @ 15:08:55
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0