Nytt blandat med gammalt

Publicerat: 2010-04-23 Kl: 15:20:44 | I kategori: Allmänt
Hemma från birsta, utan utemöbler.. Blir tokig, vi har varit runt överallt, men hittar inga passande. Antingen är borden för små eller så är borden för stora!!!! Vill börja göra fint på balkongen snart.. :)

Hittade en blomma som fick följa med hem idag! :) Jag fick en liknande av P när jag fyllde år men den (båda) dog efter några veckor. Jag vattnade sönder dem. Som ni förstår så har jag problem med det, brukar vara att man glömmer att vattna... Men här hemma är det tvärtom.

När vi kom hem från birsta borrade och skruvade P upp ett tidningsställ som jag målat vitt. Har haft det i förrådet ett tag, men nu åkte det upp i sovrummet! :)

Nytt blandat med gammalt! :)



















Kommentarer
Postat av: Ida

Har också varit sugen på blomman(rosorna) du har på silverfatet.. Såg den på butikanneli! Skitsnyggt

2010-04-23 @ 15:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0