Skärtorsdagen

Publicerat: 2010-04-01 Kl: 18:31:46 | I kategori: Allmänt

Birsta och stan med P idag!
Vi båda kom hem med lite smått och gott! :)


Igår köpte jag en tunika från H&M's garden kollektion. Jag blev dunder förtjust i den direkt, men den känns VÄLDIGT stor. Jag vet inte om den åker tillbaka eller inte. Har inte bestämt mig än! Jag funderar på om jag kanske kan sy in den. Den skulle vara såå fin till våren och sommaren! :)



Just nu sitter Pontus och Petter och spelar Fifa10 här hemma. Ikväll medan P har träning ska jag umgås med Issa en stund innan hon åker till stockholmoo!

Imorgon är vi bjuden på påskmiddag hos min familj m. hela släkten! :) Det blir kanoners! :)

Sen blir det jobb resten av helgen för min del! :)
Ett trevligt 24timmars! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0