Just det..

Publicerat: 2010-04-23 Kl: 00:03:20 | I kategori: Allmänt
Kom på att jag skulle skriva om gårdagen! :) Igår fyllde P barndomskompis André 23 år så Viktoria (hans flickvän) hade bokat bord för 8 personer på All star. Det vart en överaskning för André att vi alla satt där och skulle gratulera honom. Vi åt god mat och såg både hockeyn och fotbollen! :) En fantastisk trevlig kväll! Tyvärr stängde dem tidigt (elva), men det var egentligen bra för vår del eftersom vi skulle upp tidigt imorse.. Men som ni läste så satt jag och letade artiklar halva natten.... ;)

Imorgon blir det först plugg och sen ska vi åka och kolla på utemöbler till balkongen! Vi har varit runt en del och kollat efter utemöbler men vår balkong är ganska avlång och smal så vi har inte hittat något lämligt ännu.. Håller tummarna för att vi hittar något imorgon! :) Helst skulle jag vilja ha en vit trä soffa på balkongen med massvis med blå/vita kuddar, men det kan jag nog glömma... :-S

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0