Brunch à la Vegas

Publicerat: 2010-04-19 Kl: 20:48:44 | I kategori: Allmänt

Som jag tidigare skrev så var vi på Brunch à la Vegas på Casiopeija igår. Vi åt som tokar allihopa och vi gick mätt och belåtna därifrån senare på eftermiddagen! :) Ceasarsalladen vart min favvo! Vi kommer garanterat gå dit fler gånger! :) Undra om det serveras olika saker varje gång? :) Hmm.. Gott var det iallafall! :)



Igår åkte vita Converse skorna fram också.. :)


Nu har jag precis kommit hem från Helex. Var på powerwalking45 och core30. Hade aldrig varit på powerwalkingpass innan så det vart en överaskning! Passet var sjuktjobbigt, men kommer gå på det fler gånger! Bra träning!!

Nu ska jag göra mig lite grönt citronté och sedan lägga mig framför Djurgården-HV71 matchen på tv'n! P borde komma hem från mötet snart också.. :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men hallå där! Vad är det jag ser på dina "fossingar"? Ett par till... :) Kram

2010-04-19 @ 21:00:34
Postat av: Carro

De brukar ha lite olika fast Pannkakorna, omeletten och revbensspjällena brukar alltid vara med bl.a ;D Tror de har sista gången nionde maj,

2010-04-19 @ 23:33:27
URL: http://carrod.blogg.se/
Postat av: Sara

Då vi ätit brunch så har det varit lika mat.. :-)

2010-04-20 @ 13:11:01
URL: http://sarashem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0