Veckans sista dag!

Publicerat: 2009-09-13 Kl: 20:09:44 | I kategori: Allmänt

Ljustorp vann med 11-0 idag mot Alnö. Ingen dålig siffra. Tänk och vara målvakt & släppa in så många mål. Stackarn, inte för att de är hans fel utan de är ju hela lagets fel. Men det skulle inte vara kul att släppa in 11 mål iallafall.. Vilket fall, Grattis Ljustorp! :)

Nu har vi precis suttit och gått igenom föreläsningsmaterial. Man vet lixom inte vart man ska börja riktigt, men nu har vi börjat & ska forsätta i veckan.. :)

Håller på att tvätta hela min garderob nu! Ska byta garderob till en större vi har här hemma & som jag får plats mer kläder i eftersom att jag inte får plats med alla kläder i två garderober + en byrå som jag har nu. Har blivit att min resväska har fått varit garderob ett tag eftersom jag hela tiden köper nya kläder och de får inte plats mer i min "gamla" garderob. Men nu ska det fixas. Är kul att gå igenom alla kläderna då man tvättar. Då ser man vad man verkligen vill ha kvar och ej. Vissa kläder har jag inte använt på över 1-2 år... 6 ½ stora blåa ikea kassar vart de till tvättis iallafall! & då är alla mina kläder, inget av P's! Blir jobbigt att stryka & fixa allt sedan.. Jag kanske får hjälp om jag har tur!;) Får ta lite ikväll & sedan resten imorgon.. :)

Nu ska vi åka & veckohandla! :)
Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0