Sovmorgon

Publicerat: 2009-09-13 Kl: 11:19:35 | I kategori: Allmänt

Långpasset på jobbet gick bra igår! :) Igår efter att jag slutat jobba hämtade jag upp P & sen åkte vi ut till Söråker igen. Sedan blev det en spontan utgång med några vänner på kvällskvisten! :)

En helt okej utgång! :)
Jag & P beställde taxi hem vid halv två & kom hem 3 minuter senare! :) Perfekt eftersom det var så kallt inatt. Framförallt för den som hade kjol på sig! ;)

Vaknade vid halv elva idag så det vart en ordentlig sovmorgon . Det behövdes tror jag! :)
Ska äta lite frukost, kasta in en tvätt i maskinen och sedan har Pontus match som jag ska följa med & kolla på. Det brukar jag ju alltid göra! :) Tror jag missat max tre matcher på säsongen & då har jag jobbat! :) Ni förstår ju vilket fan jag är! Haha!

Strålande sol idag. Härligt!

Två bilder fick jag med mig hos Mamma & Henke igår.. :)
Pontus i matsalen & köket i bakgrunden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0