Hmm..

Publicerat: 2009-09-18 Kl: 23:53:56 | I kategori: Allmänt
De är mycket som har hänt den sista tiden. Vår lägenhet har drabbats av en fuktskada & på engång beslutade vi oss för att flytta. Fanns inget snack om saken eftersom jag drabbades av en allergichock (ni som känner mig vet ju hur lätt jag reagerar på saker) men den här gången strök andningen med. Ni kanske förstår bättre om jag säger att det var som att jag satt en banan i halsen och inte kunde andas. PANIK! Vi båda är så fruktansvärt less just nu att vi inte finner några ord.. Less less less! Vår vecka har gått åt till att flytta, föreläsningar, flytta, föreläsningar, flytta, föreläsningar, flytta, städa. Vill tacka alla kära vänner & våra familjer som hjälpt oss denna vecka med flytten! Ni är guld värda! Tack också till övrig släkt som bevarar våra möbler just nu. :) Nu letar vi vidare.. Så hör av er om ni vet någon som ska sälja en 2:a eller 3:a! :)

Tack åter igen!
Ni är guld värda! :)


Kommentarer
Postat av: natalie

usch va jobbigt! hoppas verkligen ni hittar nån lägenhet snart då, för jag vet att de inte alls är nå roligt att ha saker överallt och bo hemma :/ hoppas ni haft en fin kväll! kramar

2009-09-19 @ 23:37:20
URL: http://jennynatalie.blogg.se/
Postat av: Petra

Nämen emelie, vad säger du? :O Åh, vad tråkigt. Hoppas ni hittar något snart! Vi får höras nått! Kramis

2009-09-21 @ 14:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0