Fredag

Publicerat: 2009-09-11 Kl: 11:48:13 | I kategori: Allmänt
..dags att göra sig klar & åka till jobbet strax.
P har precis cyklat till skolan och ska på middag hos min familj i Söråker sedan! :) Själv jobbar jag tills imorgon eftermiddag. Ser fram emot att träffa alla igen! Jag har längtat! :)

Igår var vi och hälsade på i huset. Som jag skrev igår så antog jag att Mamma redan börjat med inredningen och försökt fått allt på sin plats. Mycket riktigt, huuuur fint som helst hade dem redan fått till det. Nästan så att jag måste smyknäppa något kort till er så att ni förstår vad jag pratar om! ;)

Nu borde jag göra mig klar!
Trevlig helg på er allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: natalie

Ha en bra kväll :) <3

2009-09-11 @ 22:39:52
URL: http://jennynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0