Flykt

Publicerat: 2009-09-20 Kl: 13:15:35 | I kategori: Allmänt
Dagarna går & jag har nu fått bättre ordning på livet känns det som. Jag har dock inte gjort något speciellt, utan det känns som att vårt liv börjar rulla vidare igen helt enkelt. Eftersom allt hände så snabbt så har vi inte hunnit refekterat så mycket utan det har kommit nu efter flytten. Jag har varit i Söråker hos mormor & morfar hela helgen. Jag har blivit ordentligt bortskämd & haft det mysigt tillsammans med dem. Igårkväll efter att jag hälsat på farmor och farfar var jag hos mamma & henke också! Helt plötsligt har jag så nära till alla släktingar eftersom alla bor på samma ställe! :) Pyste ner under täcket i mitt rum hos mormor och morfar vid ett-tiden igen & tog en sovmorgon till halv elva idag. Min kropp behövde det! Har ju som sagt knappt hunnit sovit i veckan. P har match idag men den var så tidig att jag faktiskt skippade den. Desutom skulle inte P spela eftersom han fick rött kort förra matchen. Sånt som händer.. Men man ska passa sig för att rätta dommaren på planen.. ;)

Idag är jag bjuden på middag hos pontus föräldrar. Pontus pappa har fyllt år i veckan så han ska vi gratta idag! :) Sen kryper vi ner där ikväll på gästrummet & imorgon väntas föreläsningar igen..

Lägenhetsvisningar ska vi också hinna med!
Vi har hittat några intressanta lägenheter som vi ska kolla på!
2:or och 3:or! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0