10 September

Publicerat: 2009-09-10 Kl: 16:22:17 | I kategori: Allmänt

Idag har vi haft föreläsningar i Cancer & Cytostatika samt Blodsjukdomar. Intressanta ämnen, men mycket att plugga in.. (åter igen!)

Idag fyller min faster år! :) Stort grattis till henne! :) Ikväll efter Pontus träning ska vi åka & gratta henne! :) Ska bli jätte roligt eftersom det var ett tag sedan vi hälsade på. Därefter ska vi åka och hälsa på min familj. De håller på att flytta för fullt. De har flyttat från radhus till hus & skall sova första natten i huset idag. Ska bli kul att se hur fint de fått till det. Känner jag mamma rätt så är allt på sin plats redan ikväll! ;) Var och kollade i huset för 2 veckor sedan & det är sjukt fint! Nyrenoverat från topp till tå:) Jag är både avensjuk och glad för er skull! :)

Nu ska vi äta lite innan P ska åka iväg till Ljustorp på träning. Sedan ska jag dra mig ner mot EGO och träna lite.

Imorgon har vi inga föreläsningar.
Jag jobbar från 13.00 imorgon till kl. 15.00 på Lördag. Ska bli roligt eftersom det var 2 veckor sedan jag jobbade sist! :) I helgen har vi inte planerat något speciellt, mer än att Pontus har match på Söndageftermiddag då! :)

Ha en trevlig kväll på er! :)
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0