Yeeas!

Publicerat: 2009-10-22 Kl: 16:55:22 | I kategori: Allmänt
Idag fick vi tillbaka läkemedelsberäkningstentan & jag klarade den!! Så underbart! Alla var såå nervösa vid utdelningen av tentorna. Gaaaah! Hade ett halvt fel från att få full pott. Jag är glad! Jag är såå glad att jag klarade den. (P klarade den också galant!)

Nu har jag precis anlänt till mormor & morfar. Jag och Pontus stannade på Birsta efter skolan, kollade lite inredning mm. Sen släppte jag av P hemma hos sina föräldrar & jag har precis ätit en god middag här hos mormor & morfar som bestod av kycklingfilé, ris & bea. Nu ringde precis mamma & frågade om jag ville med på Birsta. Har varit på Birsta 3 dagar i rad, så jag kör en fjärde dag idag. Haha! Hon skulle hämta upp mig alldeles strax iallafall! :)

Ha en bra dag.. kväll.. :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0