Torsdag?

Publicerat: 2009-10-29 Kl: 23:04:21 | I kategori: Allmänt
Hinner inte med dagarna!

Idag har det blivit en massa plugg. Först en gynföreläsning & sedan eget plugg. Tog en paus mitt i plugget och åkte till Härnösand. Shoppade lite och kopplade bort plugget en stund. Alltid roligt att besöka butiker som man inte besöker så ofta. Jag hittade massa fint som jag köpte! :)

Just nu sitter jag hemma hos Pontus föräldrar. Ska sova här inatt. P jobbar natt och kommer hem imorgonbitti. Då ska han först sova i några timmar och sedan ska vi plugga tillsammans. Jag tänkte tjuvstarta med att plugga på morgonen innan han vaknar. Han skulle sitta inatt på jobbet och plugga lite också! :)

Nu ska jag nog krypa ner! Har umgåts, tagit en promis och kollat i lite inredningstidningar ikväll. Alltid lika trevligt här! :)

Godnatt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0