Redan Söndag..

Publicerat: 2009-10-18 Kl: 01:01:53 | I kategori: Allmänt

Nu har klockan precis slagit 01.00 och jag bör krypa ner och sova för att få några timmars sömn innan det är dags att börja plugga igen. Idag har jag i stortsätt bara pluggat till tentan. Dock känns inte som att jag kommit framåt.. Men nått borde jag ha lärt mig? På kvällskvisten hade mormor & morfar gjort i ordning småplock, så som rökt fläskfile, renkorv, rostbiff, olika smörgåsar.. och ja, massor med gott! Mumsis! Pontus den lilla skrutten jobbar natt på intaget inatt så honom har jag inte sett röken av ikväll.. Vill att tentan ska vara över snart så att man får leva ett lite normalare liv igen!!

Nu ska jag göra kväll & krypa ner!
Redan Söndag.... Snart teeenta!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0