Hu

Publicerat: 2009-10-15 Kl: 21:09:13 | I kategori: Allmänt

Idag var vi som sagt på en lägenhetsvisning. Det var något i vår smak och vi har nu lagt ett bud på lägenheten. Det var två lagda bud före men vi chockhöjde och nu håller vi tummarna att det går som vi vill! Lägenheten ligger "mitt i smeten", ett stenkast från affärer och från skolan. Perfekt! Nu håller vi tummarna att det går som vi vill! :)

Efter lägenhetsvisningen tog jag och pontus en lunch tillsammans. En god & nyttig sallad satt fint i magen efter visningen! :) Åkte sedan hem till Edsgården igen och pluggade ett tag innan jag åkte vidare ut hit till Söråker igen, här fick jag som vanligt god middag serverad och sen har jag mest bara suttit på rummet & pluggat. Fattar inte hur jag ska få in allt?

Nä... Det är bara att forsätta kämpa!
Ska kämpa som ett djur! Men räcker det?
.. det är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0