Hej mina läsare...

Publicerat: 2009-10-28 Kl: 19:50:32 | I kategori: Allmänt
Tack alla underbara vänner, släkt, närstående som gratulerat oss till lägenheten! :)

Som ni kanske märker har jag fullt upp i mitt liv!
Vi har mycket i skolan fortfarande, har ett examinationsseminarium nästa vecka som det måste pluggas till. Efter seminariumet kan man puuuusta ut litegrann, men sen är det bara köra på igen! Vi håller också på att planera för fullt, vi får nycklarna till lägenheten om en månad och då ska vi sätta igång och renovera som vi vill ha det innan vi flyttar in! :) Det ska bli så kul! :) & det ska självklart bli skönt att bo så centralt, att ha nära till det mesta! :)

Har varit på Birsta flera omgångar och gjort av med pengar. Har hittat hur mycket fint som helst. Men som sagt, så fort jag får ordning på allt i nya lägenheten så kommer bilder! :) Åh vad jag lääängtar!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0