Dumstrut på!

Publicerat: 2009-10-12 Kl: 20:48:53 | I kategori: Allmänt

Gissa vad? Tandläkaren var tydligen sjuk!
Jag åkte alltså dit i onödan och vart förbaskat irriterad & sa vad jag tyckte. Inte har de ringt och meddelat mig heller om att tandläkaren var sjuk (som de borde ha gjort), fy vad detta irriterar mig!! Fick ny tid. I mitten på November! Två tabbar från Folktandvårdensida på mindre än 1 månad. Äh, det finns värre saker. Ingen mening att slösa energi på folk som inte verkar fatta att man hör av sig till patienterna om tandläkaren är sjuk. De är tydligen inte självklart i dagens tider... Besparingar eller?!?


Efter att jag hade varit på folktandvården åkte jag och hämtade Pontus. Vi åkte på Bauhaus, IKEA och sen gick en sväng på Birstacity också. Blev genast på mycket bättre humör! Jag köpte lite nytt smink & P köpte nytt till garderoben.. :)

Nu blir det plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0