Snööö..

Publicerat: 2009-11-05 Kl: 10:29:20 | I kategori: Allmänt
Igår kväll var det kris på Pontus jobb och P ställde därför upp. Så igårkväll halv tio pös P iväg på jobbet. Han har jobbat hela natten och när han kom hem hit imorse så sa han att jag skulle bli glad om jag kollade ut genom fönstret!

När jag sedan klev upp möttes jag av detta


Nu är det dags att pysa iväg till KTC (träningsavdelningen) på sjukhuset för att göra mitt praktiska prov. Jag har provet 11.15. Direkt efter åker jag tillbaka och hämtar P. Han har sitt praktiska prov 13.00 så han hinner som tur är sova några timmar! Sedan bär det av på renoveringsaffärer. Beijer ska få sig ett besök bland annat. Sen hem och zZZZzzz.. Plugga ja!

Kommentarer
Postat av: magda

lycka till vännen! det kommer gå kanon!!!

2009-11-05 @ 11:17:48
Postat av: Emelie

tack stumpan! Ja, de gick ju bra som tur var! :)Grattis till dig också som klarade det finfint! :D

2009-11-05 @ 20:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0